Thursday, November 27, 2008

+dinner at ikea+


hehe... dah dekat sebulan aku pdh mutiara, hari2 aku lalu depan ikea,
aku mesti nampak meat ball nye gambar...
eiiii...geram je rasa...cam nak g je...
tapi slalu lalu sambil telan air liur je...
hem...minggu lepas rasanya...
aku dah tak boleh tahan ngn meat ball ni...
duit kat tangan tak banyak...argh...
aku tak kira aku nak jugak...aku tepon mummy b4 balik keje...
"mummy...nanti sesiapla, kita p dinner kat ikea"
sambil tu juga, aku saje la nak bawak mummy g jln2...
mummy mmg suka jln2 ni...plus ada makan2...hehe..,
sampai umah, aku sesiapkan amann lebih kurang,
then terus la ke ikea yg tak sampai 3 minit dr umah aku.
b4 g restoran ikea, aku bwk mummy n amann jejalan area baby n kids,
mummy geram ngn brg2 baby, aku apatah lagi...
tapi diam je la kan, kocek tgh kering...
habuan mata je malam tu...amann aku bagi pegang satu toy, dia dah diam dah,
diam sebab toy dah slamat dok dlm mulut..hehe..
then puas membelek, kami pun ke ruang makan, order, and makan...
akhirnya, meat ball idaman kalbu telah semadi dalam perut ku...
amann pun tak lepas peluang makan frise cicah mushroom sos,
sehingga menjilat jari...
pas makan, aku bwk mummy jejalan ke ikano.
mummy nak beli t-shirt.
then kami ke F.O.S. dapat la mummy t-shirt idaman...
(mummy dah ada dekat 6 lai t-shirt yg sama, warna je lain)
ape jadi ngan amann...?
hehe, dia mengantok rupanya...oklah...oklah...
we all pun balik sebab amann dah tak keruan dah...

2 comments:

- said...

nampaknya dah ada perkembangan blog ko ni... hehehheh... bagusss, marilah kita sama2 memblog.. aku add link ko punya blog tau...

freelance makeup artis said...

hehehe...ye ler...aku jeles tgk blog ko kak...aku pung apa lagi...memblog gak lah...

Powered By Blogger