Monday, December 1, 2008

{3 .T.E.R.U.N.A. pinggitan}


AMIR + AMANN + AMIRUL
hehe...nak tergelak tgk gambar ni...
masa ni di pagi khamis lepas...amann bangun tidor dok la nangis nak nenen...maka mama pun dah lambat nak melayan dia...dgn belum mandi lagi...amir n amirul plak kebetulan tak bangun dari sarang lagi...aku pun bukak tv chanel 611 ceria...haha...favourite chanel amann...kebetulan tgh show postman pat... terus la ku selitkan si amann di tengah2..automatic terusla dia diam...aku pun ape lagi capai tuala p mandi...n mummy take over amann seperti biasa...hem...minggu ni gakla mummy last jaga amann coz dia dah kena start keje isnin...fuh...funing nak cari babysit nih...tolonnnngggg....tapi mak mertua aku kata dah ada org nak jaga...harap org tu ok...

No comments: